Іде через віки Україною добрий Святий Миколай. Здавна його свято — особливе, хвилююче, казкове, яке вже давно стало воістину всенародним

19 грудня православні люди всього світу святкують день святого Миколая Чудотворця. За народними повір’ями саме в цей день Миколай Чудотворець спускався на землю з небес і обходив весь світ, допомагаючи знедоленим і відновлюючи справедливість. Учні школи разом з педагогом-організатором Герасименко Т.М. завітали з привітаннями до дитячого садочка «Ромашка», де занурилися в справжню казку. Свято необминуло і учнів Тростянецької СШ І-ІІІ ступенів № 3. До нашої школи завітали Святий Миколай, казкові герої, з гарними подарунками. Тож нехай Миколай Чудотворець дарує всім радість, щастя і довголіття.

 


Педагоги шкільного Клубу спілкування «Серцем до дитини» зібралися на чергову зустріч.  Кінець І семестру – час, коли підбиваються підсумки, обговорюються труднощі й перспективи роботи, коректуються подальші плани.  Робота з «особливими» дітками потребує , крім  володіння методиками  та глибоких знань з предмету викладання, ще й усвідомлення вчителем  медичних аспектів стану здоров'я та перспектив розвитку дитини.  Тож педагоги  ознайомились із  особливостями  нозологій їхніх вихованців,  переглянули презентацію про особливості розвитку та роботи з дітьми-інвалідами, обговорили та уточнили план роботи на наступне півріччя 2017-2018 навчального року.

   

Із  11  по 15 грудня в школі проведений тиждень природничо – історичного циклу.

В кожному класі на цьому тижні проходили цікаві заходи, які мали метою сприяти підвищенню зацікавленості учнів до вивчення біології,  географії, хімії, природознавства, історії.

В 5 - х класах була проведена вікторина «Космічна одісея», слайд – шоу «Сім чудес Тростянеччини». Учні 6 – х класів  взяли участь у грі «Географічна показуха», а семикласники на уроках відгадували моря, острови і материки.

Учням 8- х класів була запропонована природнича вікторина та  історична гра «Заочна мандрівка до Запорізької Січі».

Учні 9 – х класів взяли участь у правовому брейн – ринзі, та вікторині «Історичний ерудит».

Десятикласники отримали багато цікавої і корисної інформації, подорожуючи країнами світу.

Учні 2 – 4 класів знайомилися  із сторінками Червоної книги України під час перегляду мультимедійної презентації.

Взагалі ж, учням школи дуже подобаються предметні тижні, які допомагають урізноманітнити шкільне життя.

Керівник ШМО природничо – історичного циклу Мягкова В. М.

З 04.12.17р. по 08.12.17р. у школі проходив тиждень мистецьких дисциплін та трудового навчання.

Був розроблений план роботи згідно якого працювали вчителі образотворчого мистецтва, музичного мистецтва та тудового навчання. В рамках мистецького тижня були проведені наступні заходи:

1.Королева Музика та чарівник Музикус завітали до учнів 1-4 класів. Королева та чарівник розповіли їм цікаву історію про те, що трапилася в королівстві «Музика» та пограли з дітками в гру « Чи знаєте ви музичні інструменти?»

2.Наступним заходом був майстер-клас для вчителів -«Лялька-мотанка»

3.Для учнів 6 класів було проведений заняття «Ниткографія». На ньому учні дізналися, що слово «ниткографія» складається з двох слів: нитка і графіка (від «grafo» - «пишу») - вид образотворчого мистецтва, який використовує в якості основних образотворчих засобів лінії, штрихи ... Тобто, виходить, «пишу ниткою» або простіше - «малюю ниткою».Головне завдання художника - ніткографіста: знайти в петлях і гачках, залишених ниткою на аркуші, образи, які можна розпізнати і використовувати в малюнках. Головна мета таких занять: створення умов для експериментальної діяльності дитини в області освоєння образності і символіки кольору.

4. З учнями 7х класів проведено заняття з цікавою назвою «Монотипія». Діти отримали неабияке задоволення від такогозаняття. Адже вони дізналися про те, що монотипія дозволяє отримати унікальний відтиск; більшість фарби залишається на папері після притискання. Іноді можна зробити подальші відтиски, але вони істотно відрізнятимуться від першого і загалом вважаються нижчої якості. Другий відтиск з тієї самої плати називається «привидом». Для прикрашання монотипового відтиску можуть використовуватися трафарети, акварельні фарби, розчинники, пензлі та інші засоби. Монотипії зазвичай виконуються спонтанно, без попереднього нарису.

5. Учні школи мали змогу переглянути виставку творчих робіт обдарованих учнів, а також, за бажанням, взяти активну участь у виставці, представивши на ній свої роботи.

6 . І в завершення мистецького тижня, з учнями 9-11 класів була проведена гра «Хто зверху?». Учасники гри показали свій інтелект, продемонстрували свої знання з мистецьких дисциплін, та отримали велике задоволення від самої атмосфери, що панувала в залі та гри.