.

З 04.12.17р. по 08.12.17р. в школі проходив тиждень мистецьких дисциплін та трудового навчання.

Був розроблений план роботи згідно якого працювали вчителі образотворчого мистецтва, музичного мистецтва та тудового навчання. В рамках мистецького тижня були проведені наступні заходи:

1.Королева Музика та чарівник Музикус завітали до учнів 1-4 класів. Королева та чарівник розповіли їм цікаву історію про те, що трапилася в королівстві «Музика» та пограли з дітками в гру « Чи знаєте ви музичні інструменти?»

2.Наступним заходом був майстер-клас для вчителів -«Лялька-мотанка»

3.Для учнів 6 класів було проведений заняття «Ниткографія». На ньому учні дізналися, що слово «ниткографія» складається з двох слів: нитка і графіка (від «grafo» - «пишу») - вид образотворчого мистецтва, який використовує в якості основних образотворчих засобів лінії, штрихи ... Тобто, виходить, «пишу ниткою» або простіше - «малюю ниткою».Головне завдання художника - ніткографіста: знайти в петлях і гачках, залишених ниткою на аркуші, образи, які можна розпізнати і використовувати в малюнках. Головна мета таких занять: створення умов для експериментальної діяльності дитини в області освоєння образності і символіки кольору.

4. З учнями 7х класів проведено заняття з цікавою назвою «Монотипія». Діти отримали неабияке задоволення від такогозаняття. Адже вони дізналися про те, що монотипія дозволяє отримати унікальний відтиск; більшість фарби залишається на папері після притискання. Іноді можна зробити подальші відтиски, але вони істотно відрізнятимуться від першого і загалом вважаються нижчої якості. Другий відтиск з тієї самої плати називається «привидом». Для прикрашання монотипового відтиску можуть використовуватися трафарети, акварельні фарби, розчинники, пензлі та інші засоби. Монотипії зазвичай виконуються спонтанно, без попереднього нарису.

5. Учні школи мали змогу переглянути виставку творчих робіт обдарованих учнів, а також, за бажанням, взяти активну участь у виставці, представивши на ній свої роботи.

6 . І в завершення мистецького тижня, з учнями 9-11 класів була проведена гра «Хто зверху?». Учасники гри показали свій інтелект, продемонстрували свої знання з мистецьких дисциплін, та отримали велике задоволення від самої атмосфери, що панувала в залі та гри.