Школа – це майстерня, де формується думка

підростаючого покоління, треба міцно її тримати

в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

В. О. Сухомлинський

 

       Сьогодні ми не віддаляємося від педагогічних ідей В.О. Сухомлинського, а навпаки, гостріше відчуваємо їх актуальність і життєвість, вивчаємо й сприймаємо його постать як активного співучасника у вирішенні сучасних змін в освітній галузі, передбачених Концепцією Нової української школи. Відомий педагог, публіцист, письменник, поет, Заслужений учитель УРСР, кандидат педагогічних наук - залишатиметься не тільки нашим сучасником, а й сучасником майбутніх поколінь українських педагогів.

        Упродовж усього тижня учні 3-А класу брали активну участь у різноманітних заходах, присвячених 100-річчю видатного педагога. Школярі мали змогу проявити себе в акторській майстерності під час інсценізації оповідань В.О. Сухомлинського, вправно відгадували ребуси до творів педагога, малювали малюнки до улюблених казок, аналізували літературних героїв, робили життєві висновки, а найголовніше – училися доброму, прекрасному, справедливому. В.О.Сухомлинський писав: «Основою основ навчально-виховної роботи є прагнення й уміння педагога побачити в кожній дитині її найбільш сильну сторону, віднайти в ній ту «золоту жилку», від якої розпочинається розвиток індивідуальності, добитися того, щоб дитина досягла визначних, для свого віку, успіхів у тій справі, яка найбільш яскраво, виражає, розкриває її природні задатки».

Подякуємо мудру природу за те,

 що потрібне зробила легким,

а важке непотрібним.

Епікур

 

Щодня ми озираємось і бачимо навколо себе дерева, траву, квіти, птахів, комах, тварин. Це все-природа. Людина — частина її. Але в людини є можливість змінювати природу.  Та робити це  потрібно  обережно, бо окремі дії можуть завдавати шкоди й навіть призвести до загибелі. Від людини залежить: чи збереже вона природу, чи зруйнує. Нам подобається чисте повітря, прозора вода в річках, зелена трава на лугах, могутні дерева в лісах. Це - життя.  Наш обов'язок — цінувати його. Без природи людина загине. Збереження природи — це збереження людини.

 Важливість цього питання прозвучало на виховній годині «Охорона природи» у 3-А класі 4-ого квітня .  Діти переконались ще раз в тому, що кожен із них може посадити дерево й нагодувати птахів, що варто обережно поводити себе на лісових галявинах та берегах річок, не залишаючи після себе сміття. Якщо так робитиме хоча б кожен школяр, то й це буде вагомий внесок у дорослу справу порятунок  природи. Адже охорона природи – це справа всіх і кожного окремо , і починати з самого себе. І тоді материнська доброта природи знову вкладе людину в свої щедрі обійми, від душі обдаровуючи її всіма своїми благами. І до цього дня ми зможемо дійти лише загальними зусиллями, чесною працею й чистими, безкорисливими помислами.

 

Image Hosted by PiXS.ru Image Hosted by PiXS.ru

Image Hosted by PiXS.ru Image Hosted by PiXS.ru

Image Hosted by PiXS.ru 21-ого лютого  прогресивне людство відзначає Міжнародний день рідної мови. Країни всього світу вшановують свою рідну національну мову. Для нас – це українська мова, нею розмовляли наші батьки, діди, прадіди. Саме цього дня в  3-А класі відбулася виховна година «Рідна мова – коріння нації». Школярі сумлінно підготували вірші про рідну мову, виразно їх декламували, складали сенкани, підбирали «компліменти» українській мові та колективно працювали над створенням  казки «Подорож Мови».

 Хотілося б вірити, що ця виховна година залишить неабиякий слід у дитячих серцях і вони виростуть  справжніми патріотами своєї держави. 

 

Image Hosted by PiXS.ru Image Hosted by PiXS.ru

                                                     У росяні вінки заплетені суцвіття
                                                              До ніг тобі, титане, кладемо.
                                                             Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття.
                                                            Тебе своїм сучасником звемо.

    6 й 7 березня  в 3-А класі  були проведені дні вшанування пам’яті національного генія, народного поета України - Тараса Григоровича Шевченка. Із метою поглиблення знань учнів та вияву поваги й любові до Кобзаревого слова відбулася низка різноманітних  заходів.

      На уроках української мови вчитель  Подоляк Ю.С. провела «Хвилинки Кобзаря», наповнивши зміст уроків величними словами  Тараса Григоровича. Виховна година « Звучи над нашим рідним краєм, безсмертне слово Кобзаря!» допомогла школярам пізнати соціальні та життєві ідеали великого поета. Літературні вікторини «Незабутній Шевченко», «Що ми знаємо про Кобзаря?»- відкрили для учнів  нові сторінки з життя поета.

     Діти  з задоволенням  висловлювали  власні  думки,  цитуючи  твори Тараса Григоровича. Активно брали участь у конкурсі читців «Вінок Шевченковій поезії».

    Змінюються часи, але незмінним, невичерпним і, по суті, не до кінця прочитаним і розгаданим залишається сам Тарас  Шевченко.

 

Image Hosted by PiXS.ru Image Hosted by PiXS.ru

Image Hosted by PiXS.ru Image Hosted by PiXS.ru

         Упродовж століть люди складали найрізноманітніші списки Чудес світу, щоб виділити зі загальної маси найбільш видатні творіння архітектурного генія- людини або найдивовижніші прояви природної досконалості. Усім, хто колись вивчав історію стародавніх часів, відомий список семи Чудес світу, складений більше, ніж дві тисячі років тому Філоном Візантійським.  Саме з цим  цікавим питанням і ознайомилися учні 3-А класу на виховній годині 7-ого лютого.

         Школярі дізналися, що до наших днів збереглися лише єгипетські піраміди – єдине Диво, що існує нині, із знаменитого списку Філона Візантійського.  Здивувала учнів і статуя Зевса (верховного бога, сином якого часто називали Іскандера), яка  згоріла  в Константинополі разом із палацом візантійського імператора Феодосія II, куди, незадовго до цього, була перевезена з Олімпії. Сподобалася дітлахам історія статуї могутнього Колоса Родоського, зведеної на честь перемоги над спадкоємцем імперії Македонського – Деметрія Поліоркета, яку звалив з ніг сильний землетрус. Величезна статуя пролежала на морському березі тисячу років, а потім бронзові частки її останків були розпиляні, вивезені з Родосу й продані.

         На виховній годині учні  закріпили, поглибили, систематизували знання по культуру Стародавнього світу та дізналися про ті пам’ятки, які  є унікальними в своєму роді, по «підміну» одного з семи об’єктів (стіни Вавілона на Олександрійський маяк).

 Image Hosted by PiXS.ru