«Не забуваймо,щовшколі

дитина не лишенавчається.

   У школі вона живе.»

В. Сухомлинський

    Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності молодших школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. Серед найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання й пізнання є проведення Тижня початкових класів.

    У цьому навчальному році він проходив з 01 по 04 жовтня. У цей період кабінети початкової школи були схожі на вулики, де плідно та згуртовано працювали вчителі, учні та батьки. Робота під час проведення Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвиткудітей.

   Девіз тижня: «Кожен день у нас цікавий, веселий і яскравий». У рамках Тижня початкових класів було проведено ряд заходів, які підпорядковувалися тематиці кожного дня.

   З першого дня молодші школярі занурилися в круговерть подій. Розпочався Тиждень урочистою лінійкою, на якій діти познайомилися з планом проведення, а також змістовною та яскравою виставкою малюнків «Намалюю країну барвінкову», учасниками  якої стали  учні 1- 4 класів.

 

    2 жовтня день всезнайок. Мабуть, на Землі немає людини, яка б не любила казок. Адже змалку казка навчала нас уявляти та мріяти, радіти й сумувати. У казках прославляється сміливість, мудрість, прагнення до справедливості. Цього дня проведено казкові калейдоскопи у 1-х  класах.  Учні із задоволенням брали участь у вікторині, відгадували загадки,впізнавали героїв українських казок.

 

    Змістовною та захоплюючою була віртуальна подорож по цікавих куточках нашої держави під назвою «Сім чудес України» для учнів 2-Б класу. Діти побували у Запоріжжі на острові Хортиця, у Києві в Софіївському Соборі та Києво-Печерській Лаврі, в Націона́льному  дендрологічному парку «Софі́ївка» в Умані, в Хотинській фортеці, на півострові Херсонес Таврійський та в Заповідник «Кам'янець».

 

    Учні  3-Б класу подорожували у цікавий світ природи. Діти розгадували загадки, відповідали на запитання екологічної вікторини, склали правила поводження серед природи, розглянули ситуації, які виникають через недбале ставлення людей до оточуючого середовища. А головне – всі разом дійшли висновку, що берегти природу означає берегти життя.

   Учні 4-А класу цікаво провели час, беручи активну участь в інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?» Школярі проявили кмітливість, дотепність, винахідливість при розв’язанні ребусів, кросвордів, головоломок. Юні краєзнавці дружньо подорожували мальовничою Україною. Доступно й цікаво команди познайомили вболівальників із традиціями, обрядами, звичаями та різноманітною фауною  рідного краю.

 

    У день «Умілих ручок»  оформлено виставку поробок «Творимо дива своїми руками». Молодші школярі презентували вироби з природного матеріалу, фігурки із зображенням казкових героїв створені у техніці мозаїки, аплікації з паперу і картону.

 

Також у цей день діти писали листи в зону АТО для наших захисників, висловлюючи героям вдячність за захист нашої держави. Ці листи будуть передані воїнам  через волонтерів.

 

    У день творчості відбулося демонстрування витворів «домашнього ательє» в яких дизайнерами були члени родини, а моделями наші маленькі учні. Продумані, цікаві костюми були в Шиленка М., Калашник А., Андрєєва Є., Отрохової К. Костюми були виготовлені з пластикових відходів, поліетиленових пакетів.

 

  У нашому закладі відбувалося свято, а на свято запрошують гостей. Такими гостями стали  вихованці  ЗДО «Ромашка».  Малеча разом із своїми вихователями переглянули виставку поробок «Творимо дива своїми руками», а також подарували свої витвори, з цікавістю розглядали малюнки  про країну нашу барвінкову, із захопленням переглянули інсценізацію казки «Рукавичка», яку вміло, артистично продемонстрували учні 2-А класу. Дошкільнята побували на екскурсії  в 1-х класах Нової української школи, в оновленій їдальні.

   Тиждень завершився урочистою лінійкою, де підвели  підсумки роботи і подякували всім активним учасникам.

   Заклад освіти – це велика родина. Діти в родині – це щастя. А коли ці діти ще й талановиті, то це щастя, помножене на їх кількість.

   І на завершення… Ми, вчителі, прагнемо зробити наш заклад острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку. А допоможуть у цьому наші вихованці та їхні  батьки.